teisipÀev, 9. jaanuar 2018

Tsauki kÔigile!

Siit tuleb siis minu selle aasta esimene postitus💗. Tahan teile veidi rÀÀkida oma vaheajast. Vaheajal toimus mul palju huvitavaid sĂŒndmusi. Alutame siis jĂ”uludest, jĂ”uludel toimus mul kolm jĂ”ulupidu. 23ndal detsembril lĂ€ksime perega isapoolse vanaema ja vanaisa juurde jĂ”ule tĂ€histama ja sealt sain endale kaks ilusat kleiti ja mĂ”ned meigitooted ja muidugi magusat😉😌. 24nda Ă”htul tulid meile minu emapoolne vanaema ja vanaisa ning vanavanaema, vĂ€ga mĂ”nus Ă”htu oli ja tore oli perega aega veeta😍. 25nda pĂ€eval tuli meile onu oma perega ning ka mu emapoolne vanaema jĂ€i meile, lisaks veetis mu parim sĂ”branna 25nda Ă”htu minu perega. Kingitusi sain jĂ”ulude peale kokku palju, lĂ”hnaĂ”li, kinkekaardid, meigitooted, termose, salli jnejne. ÜlejÀÀnud vaheaja veetsin oma sĂ”pradega ja praktiliselt koguaeg oli mu parim sĂ”branna minuga. Ka vanaasta Ă”htu vĂ”tsin sĂ”pradega vastu, olles parima sĂ”branna pool, öösel kĂ€isime vĂ€ljas ja meil oli vĂ€ga lĂ”bus. Ostsime ka ilutulestikku ja see oli vĂ€ga kena. See vaheaeg kĂ€isin ka oma parima sĂ”branna ja vennaga vanema juures kolmeks pĂ€evaks Paides. KĂ€isin ka sĂ”pradega kinos mitu korda. Mul oli mega tore ja pĂ”nev vaheaeg ja mulle tundub, et puhkasin ennast hĂ€sti vĂ€lja.💑💗💏
Kuidas teie vaheaeg möödus? Mega ilusat ja pĂ”nevat uut aastat kĂ”igile! Kohtume peagi💙

https://www.cesarsway.com/dog-behavior/hyperactivity-overexcitement/how-to-keep-your-dog-safe-and-calm-during-fireworks


                                                                 

1 kommentaar:

  1. "Tsauki kÔigile!" ei ole postitusele hea pealkiri, pigem vÔiks olla sisu kirjeldav.

    VastaKustuta