teisipäev, 12. detsember 2017

Tsauki kõigile!
Räägin teile siis veidi oma esimesest poolaastast 7ndas klassis. See poolaasta on olnud üsna vaevaline, nii eraelu kui ka hinnete ja õppimise poolest. Uued ained mis sellest aastast tulid pole küll väga rasked aga samas piisvalt. Nüüd poolaasta lõpuks olen ma oma hindeid üritanud tasapisi paremaks teha ja ehk saan hakkama😊 Õpetajad mulle kõik meeldivad ja nad on väga mõistvad. See poolaasta on siiski olnud väga väsitav ja loodan peale vaheaega olla puhanud ja saada oma hinnetega paremini hakkama. Samuti tekkis mul suur põlvevigastus ja kehalises kaasa pole teinud see poolaasta. Õpetaja on väga mõistev ning koos Simonaga kellel kaa vigastus lahendame erinevaid ülessandeid, referaadid jnejne. Ootan jõule juba väga ja ma loodan, et teil kõigil tuleb mega lahe vaheaeg💗💗
Aga nüüd tsau teile ja loodan, et me näeme varsti!!💗

1 kommentaar: