teisipäev, 17. aprill 2018

Filmid






                                                   

Tsauki teile kõigile üle pika aja. Räägin teile veidi oma filmimaitsetest.
Ma armastan tohutult filme vaadata. Lemmik žanre mul küll ei ole kuid mulle väga meeldivad draama ning komöödia filmid. Kunagi ei meeldinud mulle üldse õudusfilmid kuid viimasel ajal vaatan neid aina rohkem. Samuti on ka põnevikega. Siiski üks unustamatuid filme mu elus on "The Last Song" mille peaosas mängib Miley Cyrus, kes on olnud väiksest saati mu iidol. Film on küll üpris vana kuid väga väga hea.




                           "The Last Song"treiler.







Kindlasti üks vaieldamatuid lemmikuid õudustfilmidest seni on olnud "Happy Death Day" See on seni olnud üks parimaid õudusfilme mida näinud olen.






Tänaseks aga lõpetan nüüd. Loodan et leidsite mõne põneva filmi mida vaadata.
Imeilusat nädalat teile.






Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar