teisipäev, 3. oktoober 2017

                                                                  Heii!
Ma olen tagasi. Nimelt tuli mul huvitav mobiilirakenduse idee ja mõtlesin ka teiega seda jagada. Minu idee seisneb sellest, et ma teen ühe mobiilirakenduse mis on eelkõige tüdrukute jaoks. Nimelt igal tüdrukul on probleeme hommikuti kooli jaoks riiete valimisega, sellepärast ongi mõeldud see mobiilirakendus. Sellega saad sa pildistada kõik oma riided ülesse, ning omavahel neid seal mannekeeni peal proovida. Sellega saad tegeleda õhtul näiteks voodis ja hommikul see võtab sinu aega palju vähemaks kuna ei pea ise riideid selga proovima. Kuigi ise ma väga huvitatud programmeerimisest pole siis ilmselt meeldiks mulle seal grupina töötada ning grupis ilmselt olla kas kujundaja või muusika tegija. Loodan, et ka teile tundub see huvitav ja hea idee😊        Pildiotsingu girl picture tulemus

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar