teisipäev, 19. september 2017

Minu väga lahe nädalavahetus

                                             
                                                                   Tere!

Minu nädalavahetus oli väga lahe. Nimelt alustasime mu parima sõbranna perega juba eelmisel esmaspäeval plaani minna Soome Linnanmäki lõbustusparki. Mõeldud, tehtud! Ostsime piletid Soome laevale laupäevaks ja siis muud polnudki teha kui kannatamatult oodata.
Reede õhtul läksin Diandra juurde, sest, et laupäeva hommikul tuli väga vara ärgata ja juba ennem kella 06.00 hommikul Tallinna poole sõitma hakata. Kui olime Tallinna jõudnud läksime laevale ja sõit Soome poole võis alata!😍 Kui olime Soome jõudnud läksime esimese asjana Sealife muuseumisse. See oli väga põnev koht, nägime palju erinevaid eksootilisi mereloomi. Peale seda veetsime päeva kuni õhtuni lõbustuspargis. See andis palju adrenaliini. Õhtu lõpuks olime väga väsinud ja me jäime laevas magama. Kui öösel Tallinna jõudsime olime mega väsinud ja magasime peaaegu terve tee Pärnusse. Märjamaal ärkasime ning avastasime, et meil on kõhud väga tühjad niiet tegime peatuse tanklas ja ostsime süüa. 
Kui üks hetk pärnu jõudsime läksime nende juurde ja ööbisime seal. Hommikul ärkasime väga hilja. Pühapäeva päeval läksin koju ja õppisin ära ning ülejäänud päeva veetsin kodus.💗
Minu nädalavahetus oli mega lahe ja see päev jääb mulle väga väga kauaks meelde.💙

3 kommentaari: